Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-10 20:59:25
Plazmos šalininkai sako, kad LCD kontrastas mažas ir vėlavimo laikas jų
netenkina. Ir tai viskas? Tik du trūkumai? Ar aš kažką praleidau? Na, dar
apžvalgos kampai, bet čia ne problema jau.  Plazmų trūkumų daugiau - mirga,
išdega, blanki.

"YZF"  parašė naujienų news:n4cg23$707$1@trimpas.omnitel.net...

kazkaip tu naiviai tiki kad va tas marketingas eme ir paveike zmones. O
tai ka, plasmoidu kurejai nesugebejo gero marketingo uzsukti?

ajajai, koks tas marketingas blogas, esme ir priverte zmogu pirkti
telika ir poto padare taip kad jam tas telikas patiktu nes jis ir antra
ir trecia ir draugui irgi siule ta pati. Vat koks tas marketingas....