Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-12 20:16:33
On 2015-12-12 19:58, amenox wrote:
> Nežinau. Aš pvz. nežinau kodėl monikų kompams plazminių nedarė, pagal
> įdėją po CRT būtų labai tikę. Tiesa?

Sveikas protas nugalėjo ir nedarė. Nes tikrai nebūtų geriau, nei CRT.
LCD nuo prigimties ir yra skirtas kompui, o ne plazma. LCD gali būti
didelis ir turėti didelę rezoliuciją, t.y. būtent tai, ko reikia
kompiuteriui. Taip pat image retention būtų absoliutus peilis monitoriams.

Plazma labai siauros paskirties technologija, ji buvo sukurta kaip
maksimalios kokybės "home cinema screen". Jau daug kartų samprotavau,
jog nevertėjo su ja lįsti į TV segmentą ir nebūtų dėl ko iečių mums
laužyt :)