Tema: Re: Labai visi èia gudrûs, bet man negali paaiðinti,
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-08 21:38:53
"Xeen" <Kam.reikia@tas.zino.lt> wrote in message
news:n47ag5$38v$1@trimpas.omnitel.net...
> Niekas niekada nepasakys apie porno itaka kazkam.
> bet pinigai ten sukasi tikrai ne mazi :)

Nemazi. Bet ne visi pasaulio :-)

> o ir standartinio filmo trukme nustato... na spekime kas :)
> tikrai ne ziurovas :)

Taip, bet filmai egzistavo gerokai pries VHS ar Beta atsiradima, ir
nerasytas standartas buvo ~90 min., todel pradiniam etape Beta gavo riebu
minusa

> a jei teisingai prisimenu licencijavimo politika - tai ar ne betamax'as
> uzstabde su porno reikalu?

Apie porno legenda esu girdejes ir jos visiskai nurasyt nereikia, bet siuo
atveju as snekejau apie licencijavima ta prasme, kad JVC VHS licencijas
gelezies gaminimui pardavinejo visiem norintiem - gavosi konkurencija tarp
kruvos gamintoju -> krito kainos tiek magu, tiek kaseciu. Sony nenorejo
dalintis su niekuo. Taip ir gavosi nepatogus, brangus, kiek geresne (bet
daugeliui vartotoju nepakankamai juntamai) kokybe pasizymejes produktas.
Sony reaguot pradejo per velai, kai traukinys is esmes jau buvo
nuvaziaves...
Porno gamintojai tiesiog pasirinko arciau masiu buvusia technologija ir taip
tikriausiai pagreitino rezultata, bet nebuvo jo vienintele ir esmine
priezastis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/