Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: amenox
Data: 2015-12-07 20:01:18
Labai teisingai viskas parašyta bet yra vienas mažas bet, plazma nebuvo
įpatingos prabangos prekė ir jei palyginti kainas tai lcd netgi kainavo
daugiau kai kuriais atvejais. Kitas dalykas tiek plazmas tiek lcd
surinkinėja tie patys žmonės tom pačiom sąlygom, nereik skaityt kad gamykos
kur surinkinėja plazmas kažkuo ypatingesnės nei kitos. Ir išvis čia dvi
skirtingos technologijos kad bandyt lygint pavyzdį su morka. Va jei palygint
morką ir agurkus va tada kažkas panašiau. Tipo Dzonas augina morkas, o visi
kažkodėl pradėjo daugiau pirkt agurkus nes jie pigesni, ar brangesni ar
labiau mėgsta. Bet abi daržovės su vitaminais ar su nitratais whatever.
Nereik čia tų plazmų taip išaukštint, eilinė technologija kuri nuėjo į
istoriją. Aš va CRT telika į kaimą išvežiau, vasarą nuvažiuoju, žinias
pažiūriu, neblogai dar visai rodo.