Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-14 13:24:49
On 2015-12-13 20:41, PilietisA wrote:
> Nieks nesigincija su tuo ka tu matei, gincijasi su tuo ka tu nusprendei
> po to.

Kaip faktus aš pateikiau empirinių stebėjimų rezultatus, o ne savo
nuomonę. Mano nuomonė yra tik mano nuomonė ir tai nėra faktai.

O dėl "Kiti zmones aiskina tai kas ivyko kitaip ir pateikia logisku
argumentu", tikiuosi, čia tu ne apie Sniego "argumentus" šneki? Aš, kaip
ne kaip, bet savo nuomonę grindžiau bent samprotavimais ir pavyzdžiais...

IMHO, bet kaip tu šitą tread'ą beskaitytum, nors išilgai, nors skersai,
vis tiek nerasi jame jokio "plazma yra šūdas" įrodymo. Veikiau
priešingai. Net pats originalaus pareiškimo autorius prisegė sau pačiam
prieštaraujančius įrodymus :] O prasidėjo šitas fleimas būtent nuo
"plazma yra šūdas" teiginio, kas yra absoliučiai ne tiesa.