Tema: Re: Labai visi èia gudrûs, bet man negali paaiðinti,
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-09 02:48:39
Nugali daiktas, paslauga ar technologija su visa jam budingu savybiu visuma
ir su tom kasetem labai graziai pasimate - kokybes skirtumas buvo palyginus
nedidelis, o naudojimosi patogumas skyresi stipriai (kur 2 kasetes, o kur
viena reikalinga tam paciam filmui), veliau del pasirinktos blogos
strategijos prisidejo dar ir kainu skirtumai ir rezultate gavosi taip, kad
VHS, kaip masems skirta video irasymo technologija, pasirode geresne nei
Beta. Tiesiog kiekvienas kriterijus turi tenkinti tam tikra minimalia riba,
kas virs jos - patampa nelabai svarbu ir renkamasi pagal kitus kriterijus.
Todel pagal tu dienu standartus VHS duodavo pakankamai kokybiska vaizdeli -
galejom atsizvelgt i kaseciu talpa, kaina. Griztant prie temos pradzios -
LCD _daugumai_rodo_pakankamai_kokybiskai_ ir esminiu skirtumu zmones nemate
lyginant su plazma - pagrindiniais pasirinkimo kriterijais tapo dizainas,
el. sanaudos, ten visokie SMART'ai, gebejimas atkurt daugiau standartu
vaizdo failu per USB ir t.t., ir pan. Rezultate LCD telikai su visomis jiems
budingomis savybemis pasirode pranasesni, t'sakant, naturali atranka, zmogus
va irgi toli grazu nera gamtoj stipriausias, greiciausias ar vikriausias,
ale papildomais pribumbasais apsikarsto ir gali sau leist vaidint dieva :-)
Atimk is zmogaus visus zaisliukus - i Raudonaja knyga irasyt zmonija turbut
po kokiu metu jau reiketu - tai ar tada tikrai zmogus gali vadintis
auksciausia (tobuliausia) gyvybes forma zemeje? Manau, dauguma visgi
atsakys, kad taip, nes vertinant objektyviai "atimineti" visu dirbtiniu
pagalbininku ir spresti tik pagal viena ar dvi savybes negalima, tiesiog mes
geriau prisitaike prie siandieniniu salygu ziurint i vertinimo kriteriju
visuma.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/