Tema: Re: Labai visi èia gudrûs, bet man negali paaiðinti,
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-08 20:52:34
Nu nebuvo. As jau rasiau truputi ankstesniam poste - Betamax starte kasetes
buvo tik 1 val. trukmes, kur netilpo vienas standartinis filmas. Tai jau
buvo mirties pradzia. Paskui seke skirtingos JVC ir Sony licencijavimo
politikos, atsirado labai dideli kainu skirtumai ir lavina nusirito, taip
kad porno industrija tiesiog pasirinko ta varianta, kuris buvo tinkamesnis
ir jiem, ir vartotojam, o kokybes skirtumai daugeliui vartotoju, kaip kad ir
LCD vs plasma atveju, buvo per daug menki arba visai nepastebimi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/