Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-09 08:32:02
Nu teip, konfrontacija akivaizdi,
o Bronco tiesiog nesugebėjo perskaityti, kad visi (na beveik visi) plazmoidai kaip tik ir bandė (cituoju)
pažeminti ir "suvartyti" LCD gerbėjus,
> jog jie "durniai, akli ar šiaip nesusipratėliai", nes nemato plazmos
> privalumų.

Aklas fanatizmas tiesiog trykšta iš kai kurių lūpų.
Dabar jau plazmaheiteriai "kandžioja" plazmoidams, naudodami išmatų epitetą.

Atsimenu, kai paklausiau kokį BD plejerį pirkt, tai kai sužinojo, kad ne prie plazmos jungsiu, tai atsakymas buvo "pirk bet kokį, nes vistiek nieko nesimatys".
Ir čia tie "geriečiai", kur itin inteligentiški ir tolerantiški, nieko nenorintys įžeisti, tik bandantys parodyti, kad yra daug geresnė alternatyva didžiųjai masei televizorių.

Aš apie tokius dalyvius savo nuomonę turiu ir galit nebandyt vaidinti baltų ir pūkuotų, jūs - baltais paltais visi.