Tema: Re:Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaacWhaW50aSw
Autorius: pracyvnas
Data: 2015-12-10 15:41:39
Va tame ir esme.
1% pirkeju atejo i parde, praejo pro visus lcd, pasieme plazma net
 jos neijunges, nes zinojo ka perka, ir lig siol laimingai
 gyvena.
9% atejo i parde, nezinodami kas tas plazma ir kas tas lcd,
 palygino abu vaizdus, pasieme ta, kur graziau sviecia ir lig siol
 laimingai ziuri lcd.
90% atejo su isankstine nuomone,  prisiklause nuogirdu ir gandu,
 dar konsultantai pakusino, nu ir isejo su lcd ir lig siol
 laimingi gyvena, tuo paciu galvodami, kad visi plazmoidai
 durniai, nes ju telikai turi mazas rezoliucijas, isdege visi ir
 elektros ryja kaip arbatinukai :)
Va ir visa teorija, kodel plazmos mire. Bet sniegas vistiek nesupras.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/