Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-09 10:11:46
2015-12-09 00:57, Icetom rašė:
> Įdomu, ar bent vienas LCD ekspertas buvo pasistatęs LCD ir PDP namų
> sąlygomis ir paleidęs prieinamą galutiniam vartotojui geriausią vaizdo
> turinį - Blu-ray?

Na, kažkada aš buvau sustatęs greta PDP ir LCD vieną šalia kito ir per
jų pačių grotuvus paleidęs tuos pačius klipus. Televizoriai nebuvo
kalibruoti, bet abu nustatyti į True Cinema, kontrastas ir šviesumas
sureguliuotas pagal šablonus.

Teisėjai buvo mano du mažamečiai vaikai ir žmona, kuriems PDP ir LCD
tėra raidžių kratiniai ir ne daugiau.

Verdiktas buvo vienbalsis. Šviesios dienos metu jiems visiems trims
geriau rodė LCD. Vakare, prie uždegtų šviesų buvo gūžčiojami pečiai,
"gal tas geriau, gal anas"... Išjungus šviesas klausimų kuris geriau
rodo niekam nebekilo.

Reziumuojant:

PDP tamsoje > LCD tamsoje > plazma prie lempų šviesos = LCD prie lempų
šviesos > LCD dieną > PDP dieną.