Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: YZF
Data: 2015-12-08 16:10:13

On 2015.12.08 09:34, budulis vulgaris wrote:

> Skirtingai nei pirmieji, antrieji tą daro argumentuotai ir pasiremdami
> faktais, o ne tiesiog rėkia nepagrįstas sapaliones.

As tau rinkos faktus pateikiau. Ir technologijos irgi. Sviesumas pas LCD
geresnis, ir cia nereikia buti genijum kad ta suvokti. Pasiziurek
specifikacijas. Ne juodos lygi bet sviesumo lygi ir bus aisku.

Zmones ziuri ir mato kas geriau rodo, ir jokie ekspertu pasakojimai apie
'fantastic blacks' ju nejibiot, nes pirkejo akys jam geriausias autoritetas