Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-12 20:01:35
On 2015-12-12 15:37, amenox wrote:
> Vis ignoruoji kiekvienam mano poste tai, kad pirkėjai renkasi telikus
> akim, o ne ausim. Kiek man šitą reikia pakartoti?

Gali kartoti kiek nori, ši tema net neverta diskusijai, nes jau
išdiskutuota iki pažaliavimo. Yra visiškai aišku kaip pirkėjai "renkasi"
telikus parduotuvėje. Jie "renkasi" prie netinkamo apšvietimo, su
netinkamu vaizdo profiliu, žiūrint netinkamą vaizdo tūrinį. Bet aišku,
jog galutinį žodį taria jie patys, tai formaliai lyg ir "pasirinko" patys :)

Žinok, net perkant naują auto iš salono pirkėjai gali realiau
pasirinkti, nes kaip ne kaip, o oficialiuose gamintojų salonuose tai
galima susitarti ir pavairuoti tokią auto pabandyti ir palygint su
kitom. TV gi atveju, čia totaliai niekas nesigauna. Ateini į pardą,
matai kas pastatyta ir perki arba ne. Dažniausiai tai vien low ir mid
end'as. Sąlygų normaliam įvertinimui ten nėra.

Todėl yra tik variantas pasitikėt parduotuvės konsultantu (dažniausiai
fail), pasitikėt savo akimis (netinkamas apšvietimas, netinkami
nustatymai ir netinkamas vaizdo tūrinys, vėl fail), arba trečias
variantas, jau viską žinoti, iki to pasiskaityti internete, pasitarti su
tame reikale raukiančiais ir ateiti pirkti jau žinant ką. Tai vienintelė
win situacija perkant TV.

Koks pirkėjų procentas taip perka telikus? Spėju, nykstamai mažas.

Va, ir pakalbėjom apie pirkėjų "pasirinkimą".