Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet m an negali paaišinti,
Autorius: Sniegas
Data: 2015-12-10 11:29:12
Ne iš esmės, bet blogiau už LCD. Jei tu vertini, kad LCD šlamštas, tada
sutinku, PDP visiškas šlamštas.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n4bgbi$l7r$1@trimpas.omnitel.net...

2015-12-10 11:08, amenox rašė:
> Todėl kad CRT atveju nebuvo pasirinkimo, atsiradus PDP ir LCD  galėjai
> rinktis. Naturalu kad atsiradus naujom technologijom atsirado nauji
> dalykai bei dingo kitokie. Pagal tai pirkėjai ir atsirenka. Aš nesupantu
> kodėl čia vis bandoma pritempt prie fakto kad PDP absoliučiai geriau?
> Nors kam labai taip norėtusi bet deja ne.

Jei nepastebėjai, tai visišitie fleimai užvirė nuo vienos personos
pareiškimo, kad PDP iš esmės buvo visiškas šlamštas.