Tema: Re: Labai visi èia gudrûs, bet man negali paaiðinti,
Autorius: Caponi
Data: 2015-12-09 12:25:16
"budulis vulgaris" <budulis@lindyne.lt> wrote in message
news:n48r7i$ick$1@trimpas.omnitel.net...

> So what? Jei tas SMART būtų buvęs esminis dalykas, tai visi Panasonic TV
> turėjo išnykti, bet išnyko tik plazminiaia.

Buvo kaip buvo - faktas tas, kad su plazmom ilgiausiai terliojosi
Panasonicas, SMART funkcijos pas juos buvo skystos.
Kad galiausiai padare isvadas ko reikia masems ir persimete ant
populiaresnes technologijos bei pradejo daugiau demesio skirt pribumbasam,
fakto apie egzistavusias plazmas tai nepakeite.

> Beje, ko gero pagrindinės priežasties taip niekas ir nepaminėjo: nepavyko
> pagaminti UHD raiškos PDP (reasonable dydžio ir energijos sąnaudomis,
> tenkinančiomis ES ir JAV reikalavimus) ir buvo nuspręsta, kad
> apsiribojimas 1080p yra aklavietė komercine prasme.

Nu apie energijos sanaudas net ir FHD teliku visi cia iki apsivemimo karksi
tai tikrai ne "nepaminejo" :-)
Bet siaip tavo teiginys visiskai teisingas ir tik patvirtina tai, ka dauguma
tikru ir menamu plazmaheiteriu bando pasakyt - kaip technologija PDP
neatitiko (ar neatitinka) siu dienu reikalavimu, link to ejo jau kelis
paskutinius metus, galiausiai savo visiskai atgyveno ir amen.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/