Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Bronco
Data: 2015-12-08 22:47:19
On 2015-12-08 11:20, PilietisA wrote:
> Bet bukim mieli, nenumeskim visko paprasciausiam "visi yra durniai ir
> nieko nesupranta". Gyvenime ismokau, kad kekviena karta kai tuo
> vadovaujiesi, is tiesu durnius esi pats.

Tik aš nesuprantu, kur tu tai radai tread'e? Kukutis lyg ir negrįžo...

Čia keli njusų dalyviai, įskaitant ir mane, tiesiog aiškiname, jog
puolimai ant plazmos "ale, plazma šūdas" ir "plazma mirė, nes buvo
šūdas" yra, švelniai tariant, neatitinkantys realybės.

Kiek metų stebiu njusus, apart Kukučio tam tikrų niuansų, nei vienas
"plazmininkas" njusuose nebandė pažeminti ir "suvartyti" LCD gerbėjus,
jog jie "durniai, akli ar šiaip nesusipratėliai", nes nemato plazmos
privalumų. Čia kaip tik viskas priešingai vyksta ir tenka atsišaudyt :]