Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: amenox
Data: 2015-12-09 13:22:51
Bent jau plazmų laikais jos pastoviai budavo pastatomas su keletu lcd
palyginimui ir įjungtos. Visa masė telikų salėje taip, nevisada įjungtos.
Bet aš nelabai įsivaizduoju palyginimą kai tiems berniukams salėje pastoviai
ryškinti tipo o dabar atneškit va tą samsungą šalia pastatykit, o daba va ta
philips, o daba va tą sharpą, sony ir t.t. Dauguma atveju visuomet buvo
galima rasti keletą įjungtų perkamiausių tv šalia sustatytų. Čia praktiškai
visur. Labai norint galima pabandyt ir tuos berniukus pavaikyt bet
nesuprantu kam, kai jau eini jau žinoma nuostata ir nusiteikimu čia kalbant
apie šį grupsą. O kad labai įžuliai kažkokio spec gamintojo tv stumiami
nepastebėjau. Turiu omeny įžuliai, kažkokia markė pastoviai buvo statoma
taip kad iškart matytusi, priklausomai nuo akcijų, o jos keisdavosi. Bet
sekt pasakas kad plazmos specialiai buvo kažkaip marinamos centruose tai
nereikia. Jei butų tikslas jas kažkaip specialiai gesint jų išvis salėse
nestatytų ir neužsakinėtų. Dabar kaip vaikų darželis, ne ten pastatė, ne
taip įjungė, ne ten pasuko, ne su tais stovi, nejuokinkit. Su pritemdytom
šviesom tai išvis mistika. Tai ką ką nors pakeistų? :)