Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: amenox
Data: 2015-12-11 09:33:26
Marketingas - tai kai didinami pardavimai ir pelnas, kaip tai pasiekti
užmušūs kokybišką ir paklausų produktą? Gal priminti kaip šiame grupse prieš
kelis metus konsultavo įsigyjant naują TV? Variantų buvo cielas vienas (na
ok gal net cieli 2). Va čia tai aš suprantu marketingas. :) O paskui žmonės
sudurnėjo....