Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Icetom
Data: 2015-12-09 00:57:17
Kažkaip omnitel.tv grupsas visai supermama lygio paliko.

Įdomu, ar bent vienas LCD ekspertas buvo pasistatęs LCD ir PDP namų
sąlygomis ir paleidęs prieinamą galutiniam vartotojui geriausią vaizdo
turinį - Blu-ray? Per PDP laisvai matosi visi turinio trūkumai ar
privalumai priklausomai nuo turinio kokybės. LCD atveju tokius trūkumus
nerealu pamatyti, nes nuo tam tikro lygio LCD dinaminis diapazonas
"išsikvepia" ir LCD pradeda rodyti taip pat...

PilietisA <aaa@aaa.aaa>