Tema: Re: Labai visi čia gudrūs, bet man negali paaišinti,
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2015-12-13 18:24:09
jo, betamax jau 2016 sausy nustos gaminti, o VHS klesti toliau

"Sail"  parašė naujienų news:n4741c$vnu$1@trimpas.omnitel.net...

Nagi papasakok, kodel betamax'as numire konkurencijoj su VHS'u?

Betamaxo duodamas vaizdas buvo geresnis, bet VHS laimejo.

"YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message

> ne viskas o lyginam A su B. Jeigu B mire, kovoje pries A, vadinasi buvo
> sudas

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.