Tema: Re: Labai visi èia gudrûs, bet man negali paaiðinti,
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-09 10:25:34
2015-12-09 10:16, Caponi rašė:
> Nu ne visai, pvz., SMART'as net ir siandien pas Samsungus laikomas vienu
> mandriausiu, o pries kelis metus, kai dar plazmu kazkiek pardavime buvo,
> skirtumai buvo dar didesni (taip as prisimenu, kad Samsungas pabaigoj
> dar irgi kiek ten - 1 modeli PDP gamino? :-)). Kad teorines galimybes
> buvo visa tai padaryt ir ant plazmu as net nebendau uzgincyt :-), bet
> buvo kaip buvo...

SMART galimybės visada priklausė nuo gamintojo ir teliko klasės, bet ne
nuo ekrano technologijos. Samsungo plazminių SMART buvo 1:1 kaip ir LCD.
Tas pats pasakytina ir apie Panasonic bei LG.

Pansius kažkodėl su savo Samsungui neprilygstančiu SMART kaip gamino
LCD, taip juos ir tebegamina, o vat PDP - ne. Tad tikrai čia nebuvo
rodiklis smartas ir pan dalykai.