Tema: Re: Labai visi ?ia gudr?s, bet man negali paai?inti,
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-12-08 15:10:06
2015-12-08 14:58, Sniegas rašė:
> Taigi jau kelis kartus rašiau - išdega, mirga, blizga ekranas, blanki,
> rezoliucija idiotiška, neina pagaminti mažo ekrano. Ar tu neskaitai, tik
> rašai?

Ble, tu tikrai silpnaprotis. Kodėl plazminio 1920x1080 rezoliucija
idiotiška, o LCD ne? Kodėl blizgantis plazminio ekranas blogai, o LCD
ne? "Neina pagaminti mažo ekrano" tai išvis juokingas "argumentas".
Dabar, kaip suprantu, pagrindiniai TV sales'ai eina didesnių, nei būdavo
gaminami minimalaus dydžio plazminizi ekranai.