Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-31 08:37:37
Čia pas audi +3k, pas nepremiumus pigiau. Aš tai neėmiau didžiausio
ekrano ir net navigacijos, nors dabar gal ir imčiau. Šiaip tas ekranas
patogu viskam valdyti, pvz. telefoną, be to galinės kameros vaizdą yra
pro kur rodyti ir pan. Va senam pasate yra tokio paties dydžio ekranas,
bet ne tapšnoklis ir mažos raiškos, tai kai gamyklinei navigacijai nėra
žemėlapių, jis toks vien radijui ar CD grotuvui valdyti tikrai nelabai
reikalingas.