Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Audrius K
Data: 2019-08-21 08:36:31
Sail <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote:
> Vat senai galvoju, ar cia labai zajebys, kai truksta laiko (bet yra pinigu),
> ir naujai masinai vienas is kriteriju yra laiko taupymas.

Kas įdomiausia, kad man laiko auto reikalavo praktiškai tiek pat garantine
ir dabar, bėgusi 400tkm. O žinau ne viena, kuriam garantine oi kaip daugiau
laiko ir nervu kainavo (dėl gedimu, kai sugenda ne vietoje ir ne laiku)...
o taip pat variantus, kai garantija 3metai 100tkm, o atpirkimas po 5 metu,
ir variklį uzkala 4metais ties 120km...(gerai, kad tuo atveju gamintojas
pripažino broką. Gerai, tad buvo geranoriškas pardavėjas...kitu atveju
remontas butų kainavęs daugiau, negu atpirkimas)
Audrius K.