Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-27 14:41:21
Kiek paskaitęs tolimesnius pasisakymus supratau, kad forumo buduliai, ką
tu jiems beteigtum, tesugeba lyginti 20 m senumo "premiumą" su 20 m
senumo "kibiru". Dabar važinėju su savo 3m oktavia ir "tarnybiniu" 12m
pasatu. Tai galiu pasakyti, kad jeigu į tą pasatą reiktų už savus pilti
kurą ar remontuoti, tai su juo nevažinėčiau, nors atiduotų už dyką. Nors
pasatas lyg ir kiek aukštesnė klasė, ir tokio pat amžius mašinose tas
jaučiasi, esant tokiam amžiaus ir ridos skirtumams jis praktiškai viskuo
blogesnis už oktavia ir pastarąja žymiai maloniau važiuoti. Nors gerai
prižiūrimas ir remontuojamas, vis tiek jis kažkaip žymiai blogiau
susitvarko su kelio nelygumais, viskas ten daug daugiau bilda ir
vibruoja, mažiau stabilu, triukšmas didesnis. Per laiką ir kilometrus
jei kažkuri detalė dar nesugedusi, tai viskas ten pavargsta, netenka
elastingumo, aprūdija, apsineša ir pan. O jeigu dar ką nors paardo, tai
serviso murziai paskui visko normaliai nesurenka, nesusuka, supjausto
visokias garsą izoliuojančias plėveles ir pan. Nors tiems laikams
komplektacija buvo nebloga (dviejų zonų klimato kontrolė, kita
automatika), bet paties užsakytoje naujesnėje mašinoje vis tiek visko
daugiau ir, priešingai kai kuriems teiginiams, tikrai veikia bent jau
dėl to, kad dar nesugedo, neuždulkėjo, neprarūdijo. Kai kurių
pribambasų, pvz. bluetooth, tame pasate iš viso nepanaudosi, nes
įsijungia jis tik su specialiu adapteriu, į kurį gali įkišti tik tam
tikras 12+ metų senumo Nokia. Daug ko tais laikais net nebuvo, pvz
priešpriešinio susidūrimo išvengimo radaro, kuris kad ir šiemet
važiuojant per Lenkiją 140+ greičiu sustabdė mašiną kai nežinau ar
būčiau pats spėjęs sustabdyti. Aišku, senų "premiumų" gerbėjai net
nesupranta kam tie pribambasai reikalingi - jeigu netyčia toks
pasitaiko, tai jiems protingiausia atrodo tokį atjungti, kad "nekeltų
problemų", kaip kad buvo pasiūlyta ir šioje trydoje. O tai, kad
užsakydamas mašiną, užsakiau visas papildomas pagalves kiek galima,
jiems turbūt atrodytų iš viso idiotiškas pinigų švaistymas. Apie
patikimumą, siūlomą malonų laiko praleidimą kieme keičiant stabdžių
kaladėles ar lankantis srotuose ieškant reikiamos detales, jau
nebediskutuosiu.