Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-27 00:13:33
On 2019-08-22 22:22, Audrius K wrote:
> Na, aš galiu sau leisti nauja Toyota... bet nekyla noras pirkti. Kažkaip
> nesimato, kas ten gali džiuginti.
>
> Audrius K.

Šiaip, tema pradžioje ėjo apie "nauja vs sena", o ne apie konkrečiai
toyota ir kažkokius ten "įkvėpimus".

Patiktų man volkswagenas ar bnw, pirkčiau naują volkswageną ar bnw.
Esmė, jog vis tiek pirkčiau naują, o ne seną ir pofig, jog kažkas
njusuose išlįs ir pareikš, jog "už tiek baPkių buvo protingiau kažkokį
dar krūtesnį naudotą premiumą nupirkC" :)

Jau trečią naują toyotą iš eilės turiu, visos ne karto nesugedo ir
puikiai atliko savo darbą, nugabenant mane iš taško A, į tašką B. Paskui
toyotą naudotą parduot tai kaip du pirštus kefyre pamirkyti, kas irgi
pliusas.

O apie "džiuginimus" tai man iš viso neaktuali tema, man mašina yra
transporto priemonė, aš iš jos jokio fetišo nedarau ir net vairuoti
nemėgstu. Net nuplaut tik kartą metuose prisiverčiu :] Svarbu, kad būtų
tvarkinga, nekeltų rūpesčių ir visada būtų po ranka. Viskas.