Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-08-29 21:24:07

> Jis kažkuo blogesnis už tavajį šūdbridį?

prie ko cia mano? Kontekstas buvo "dzipas miesto kamstyje". Kame malonumas?

> Nelengva nufiltruoti eterį, bet atrodo pasisekė. Tu panašu juo rimtai
> intoksikuotas
Nori paintoksikuosiu ir tamsta? Marketinge nera melo, nes istatymai uzrauks
taip, kad maza nepasirodys.

> Ubagės istorinė filosofija. Raudu kamputyje

Audi Quattro (1981-1987) - First Four-wheel-drive Rally Car
Audi became the 1982 manufacturers’ world champion
Kaip kurios auto ieina i automobilizmo istorija ir sukure pagrinda kitiems
modeliams, bet ka cia reiskia ubages ir tiek