Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Caponi
Data: 2019-08-23 08:39:41
Jei gerai pamenu, tai iš remontų tai mašinai per kiek daugiau nei metus
laiko buvo generatorius, su mintim apie Hondos variklio kapitalinius
nejuokink :-)
Reali bėda ten buvo tradicinės rudys ant arkų ir durelių.
O įrodinėt aš nieko nesiruošiu, parašiau kaip buvo, kuo tu tiki, man
kažkaip vienodai šviečia...

--
Caponi
Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC