Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-27 15:16:58
Amžius ir kilometrai daro savo. Juk pats rašai, kad 10 m senumo bulkoj
viskas daug krūčiau nei 10 m senumo prieš 10 metų. Tai ant kiek viskas
krūčiau 0 metų bulkoj, priedo dar su 0 kilometražu, kurioje ne tik visos
naujos technologijos, bet ir jos veikia kaip priklauso, niekas
nepavargę. Tad bijau, kad skirtumas tarp nuliovos ir 10 m senumo 300kkm
ridos bulkos bus nemažesnis nei tarp 10m bulkos ir kokio 10m jario. Jei
10 m bulka kainuoja tiek, kiek nuliovas jaris, vadinasi ji tiek ir
verta. Kažkiek didesnį pribambasų kiekį (kiek ten jų dar veikia kaip
priklauso) ar didesnį važiavimo komfortą (kiek ten jo belikę) kompensuos
daug mažesnis proto pisimas ir mažesnės eksploatacinės išlaidos bei
galbūt koks saugumo pribambasas, kurio prieš 10 metų dar nedėjo ir į
premiumą. Tad kiekvienas renkasi tai, ko jam reikia ir kas patinka.
Kažkodėl žmonės su didesnėmis pajamomis, anot tavęs ir kitų senų
"premiumų" jūzerių, yra durnesni, nes dažniau renkasi nuliovą ne
premiumą. Kiek pažiūri vakaruose, vidutinių pajamų vokiečiai/prancūzai
važinėja su naujais ne premiumais, o su senais premiumais daugiausia
arabai/turkai/negrai. O turtingi vokiečiai važinėja su naujais
premiumais.