Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-21 04:57:34
On 2019-08-18 16:22, Dainiushas wrote:
> bet tai su nauja tojota gaunasi ir brangiau moki ir šūdiniau važiuoji
> :D.

O su kokiom čia tojotom tau teko pavažinėt ir su kuo lygini?

> Čia pagal tavo analogiją, kad imi protezą už brangiau nei moki
> stomatologams

Aš apie tai, jog kalkuliatoriumi reikia naudotis su galva ir kai jis
rodo mažesnius skaičiukus, tai dar nereiškia, jog tai ir yra tau pats
tinkamiausias sprendimas.

Iš viso, čia turbūt kažkoks paradoksas iš tavo pozicijos žiūrint
gaunasi, kai "protingieji", kurie moka kalkuliatoriumi naudotis,
važinėja su senomis auto, o "durniai" be kalkuliatoriaus važinėja
ženkliai brangesnėmis naujomis... Pačiam ne keista?