Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-21 22:53:29
On 2019-08-21 08:36, Audrius K wrote:
> Kas įdomiausia, kad man laiko auto reikalavo praktiškai tiek pat garantine
> ir dabar, bėgusi 400tkm. O žinau ne viena, kuriam garantine oi kaip daugiau
> laiko ir nervu kainavo (dėl gedimu, kai sugenda ne vietoje ir ne laiku)..

Mes kai kalbame šia tema, tai pagal nutylėjimą turėtų būti aišku, jog
kalba eina apie tikimybes, o ne apie absoliučius skaičius ir sugaišto
laiko valandas.

Tiesiog, kai perki seną vs naują auto, tikimybė, jog sugaiši su nauja
auto daugiau laiko nei su sena, yra ženkliai mažesnė. O išimčių, aišku,
pasitaiko. Bet mes visi puikiai žinome ką patvirtina išimtys...