Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-08-21 08:55:53
Tu kasip suprantu sneki visiskai teoriskai? Ar tu bent mates, kaip
atrodo dabar astpirkimo sutartys ir kokius saugiklius nuo to
susidejusios lizingo bendroves? Nes ant ledo rizika likti butent joms,
ka ir bande stumti pries desimt metu per krize dyleriai.

Kodel turiu uyzsiimineti tokiais briedais kaip "Teoriniu atveju
isminusuok iš atpirkimo kainos visu besidevinciu dalių kainas ir
pažiūrėk, kas liks" - visiskai besuprantu, nes atpirkimo metu tai visai
negroja ir niekas prie to neprisipisineja. O jei ir prisipisineja,
nustebsi, bet praktiskai tai ne tavo problema. Kaip ir minimalus kebulo
apgadinimai ar panasi huinia.

Aisku, dar teoriskai gali nauja masina Panevezio berniukai atimti, bet
mes gal ne apie tkius pezalus?