Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-08-29 18:02:34
jeigu apie senove kalbam, kada kas lietuti ivalde, tai pirmieji buvo arkliu
pardavejai, bet bet SIAI DIENAI tai absoliuciai ne variantas - toks pat
nonsensas kaip SIAI DIENAI rinktis ta sudbridi.

gamintojas mylimas kiekvienam savo, bet pagal apibrezima: A brand is a
person's gut feeling about a product, service or organization.”
Jeigu vienintelis gut feeling visoms markems- is manes nori daug bapkiu. Tai
INFORMACIJA apie auto, pateikiama gamintoju, liko NUFILTRUOTA :ir smegenu
nepasieke :(
pvz. Audi stato savo gaminius ant - Truth in engineering. Ir jie deliverina
taip, kaip daugumai pirkeju PATINKA.