Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-17 22:26:00
Beje, keičiant naujomis detalėmis tikrai nesismulkina, galbūt senas dar
geras ir sau pasiima. Man šiemet avarijos pasekmes likvidavo už 7k€,
tiesa, 5.5k€ turėjo išieškoti iš kaltininko draudimo. Dėl įmokų, tai
apsidraudęs Swedbank, per kurį ir lizinguoju. Sutartis sudaryta 5 metams
su fiksuotomis mėnesinėmis įmokomis. Tik po įvykio sutartį pakeitėm, kad
priklausytų pakaitinis automobilis, tai įmokos pabrango 3€.