Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-08-21 09:12:08
Tai tegu kontora raso.

Man irgi tas pats JMA buvo prasileides su atpirkimo kaina, kuri smarkiai
liko likutine. Vadybininkui akivaizdziai buvo duotas nurodymas - numusti
kaina maksimaliai. Nu ir suzymejo visus kebulo apgadinimus - ale dazai
nusitryne prie rankenu, koks ibrezimas milimetrinis nuoa kmenuko (visos
detales dazymas) ir panasiai. No problem - paprasiau popieriaus su
viskuom surasytu. Pirmu reisu i draudima, kur zlistai pamate apgadinimus
paklause tik - are you serious? Ir isdave popieriu,kad nemokes, nes tai
naturalus nusidevejimas. Tada su tuo popieriu as pas lizinga su klausimu
- as su jumis atsiskaites? Su savo pasiulyto draudiko nuomone sutinkate?
Lizingas man jokiu pretenziju neturi. Masina priduodu JMA, neimti
negali. JMA siuncia man saskaita uz skirtuma. Nemoku, nurodau, kodle
nesutinku. Jei nori - eina i teisma. Bet ne as,o jie. Perpsektyvoje
buciau states uz save.

Bet tai senai buvo, po krizes, kai naujos subaru ejo vos ne uz mano
likutine, tai ir juos suprantu - reikejo vartytis.