Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-29 18:22:36
Ne kiekvieną arba ne kiekvienas išgalės. Yra ir >50m poršų, ir kai
kuriuos juos atrestauruoti ir suremontuoti kainuos daugiau nei nupirkti
naują. Ir jis galbūt bus ne tik kad be klimato kontrolės, bet be
daugybės kitų patogumų, kuriuos turi eiliniai kibirai, gal net be vairo
ir stabdžių stiprintuvo. Ir žmonės jais važinėja ne dėl "premium"
važiavimo ar komforto lygio. Eiliniam vadeliotojui pagal važiavimo
komfortą tas žigulys būtų daug labiau "premiumas".