Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-08-27 18:43:22
zjb pizdelint. nuvažiuok jariu prie jūros su vaikais, dviračiais ir
manta dviems savaitėms. paimsiu popkorno.

O kad tojotos nepasieks ir kad jose nebus daug ko kas yra toj bulkoj -
galiu pakartot dar kartą. Tik būk žmogus, nevartyk kad kažką kažkam
siūlau, aš tik apie metalą. O tai žiūriu labai kažkaip čia tauta su tais
kibirais susiliejus, pasakai kad kibiras - išsyk įsižeidusių atsiranda
lyg ant jo ką pasakęs būtum :)