Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: autopagalba
Data: 2019-08-27 12:36:34
Nx ta viesaji Lietuvoj. Vakar turejau garbes su TOKS dideliu
 autobusu vaziuot Vilnius - Panevezys. Jie vis dar be
 kondicionieriu, bananu krastas.  Pnv islipau visas slapias,
 tiesiai i dusa ejau. Autobuso viduj sedeti irgi ziauru del kvapu.
 Ne visi keleiviai prausesi ta diena, o prakaitu visi buvo
 apsipyle.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/