Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-18 22:11:40
Man tai šiemet mergelė su klevu į priekį ir savaitė prieš tai Rygoje į
šikną įvažiavo, neturėjau laiko ir atrodė nieko baisaus, tai paleidau tą
Rygoje, bet ir tas 1,5k€ kainavo. Jeigu atskirai būčiau draudęsis, tai
turbūt brangtų, pernai dar buvo stiklas galinis nežinia dėl ko sudūžęs,
bet kai sudaryta sutartis su lizinguojančiu banku, tai, panašu, niekas
nesikeis.