Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-17 12:13:43
Ne korola, bet duotame pavyzdyje gal visgi kreipčiau dėmesį ne į modelį
- žmonių poreikiai skirtingi, bet į "pigiausią įmanomą komplektaciją".
Jei negali komplektuotis ko tau norisi, tai iš viso ar yra prasmė naują
pirkti? Jeigu toje koroloje nebūtų net tų švilpukų, kurie yra sename
pasate, tai dar pagalvočiau. Bet čia neturiu omeny 20+ metų pasato - čia
jau biškį mazochizmas.