Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Sail
Data: 2019-08-22 08:12:25
Zinoma zinoma, visokiu atveju yra. Tiesiog kai girdziu kad nauja masina
reikalinga laikui taupyti ant remonto, susidaro vaizdas, kad to laiko
tiesiog nera.
Viskas ok jei yra teisingu minciu ka daryti su tuo laisvalaikiu.

Reiks man pasiulyti topica supermamose "ka daryt su laisvalaikiu". Ypac - ka
gi visi veikia po 9 valandos vakaro?

Griztant prie masinu temos, tai gedimas kai masina stoja mirtinai ne toks
daznas ir senose. Jei kazkas pradeda uzti ar baladotis, tiesiog uzeini i
parduotuve, nusiperki detale, ir sau patogu vakara imi ir pasikeiti. Ner
taip jau daug laiko reikalaujantis dalykas. Kaip bonusas buna
nepriklausomybes nuo serviso pojutis. Puikiai pamenu, kaip spausdavo
smegenis anksciau kai naudodavausi serviso paslaugom, ir kaip dabar ramu
remonto klausimais.

Man senos masinos neabejotinas didziulis pliusas yra galvaskaudzio nebuvimas
del jos likimo. Ar durelem kas ikals prie prekybcentrio, ar trinkeliu
atsivezti puse tonos - jokiu problemu. Duru isvis nerakinti galima, jei
bardacioke ir salone nieko vertingo nera.