Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Audrius K
Data: 2019-08-22 22:22:17
Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote:

> Man svarbu automobilio pakankamas saugumas,
Na, na. Čia kažkas prie Kupiškio prieš metus su beveik nuliova Toyota
sumedžiojo stirną, tai viduje buvusia mergina palaidojo... aš prieš mėnesį
su Tribeca sumedziojau briedį - gyvas, sveikas. Ir žmona sveika. Po
autoivykio tik prabudo ir paklausė - ar kas atsitiko? Net masina liko
remontuotina... o bėgusi jau 350tkm (remontas - pakeisti dalis varžtų
pagalba ir perklijuoti stiklą. Tik dalių nemažai reikia...). Briedis nuo
smūgio negyvas vietoje.

Audrius K.

patikimumas ir važiavimo