Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-30 21:43:58
Žiūriu gegužės mėn pasikrautą kainininką - pigiausios komplektacijos
sedanas 33 500, brangiausias bazinis sedanas benzas su 7/S tronic
quattro 46 160, atitinkami dyzeliai keliais k€ brangesni, avant dar
pridėt porą k€. Bet normaliai susikomplektuot pigiausias komplektacijas
dar ne mažiau 10k€ dadėt, brangiausios gal kiek su mažiau išsiverst
galima. Nors net quattro komplektacijose krūva švilpukų kaip papildoma
įranga, kuri įeina į geresnės komplektacijos škodas, vw ir pan.