Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-27 20:16:13
Kur aš sakiau, kad jarį naudočiau kaip šeimos mažiną? Tik maltis po
miestą. Tiesą sakant juo net nevažiavęs, bet įsivaizduoju, kad tam
reikalui tiktų bet kokia panaši transporto priemonė. Kaip šeimos
automobilį, jei neįpirkčiau naujo reikiamo dydžio, pirkčiau ne jarį, o
naudotą atitinkančią poreikius. Kiekvienas skirtingas automobilis dažnai
nėra absoliučiai geresnis ar blogesnis už kitą, jie tiesiog turi
skirtingas paskirtis.
Dėl tų senų premiiškumo - tai daugumai nesusijusių su autoremontais bene
pagrindinis kriterijus, kad mažiau knistų protą. Aišku, kai patenkinti
baziniai talpumo, pravažumo ir pan. poreikiai. Štai draugo pirma mašina
buvo A80, tai buvo labai patenkintas kai persėdo į korolą, nes ta žymiai
mažiau protą kniso. Ir pažiūrėjus į njūsus, kai žmonės renkasi seną
mašiną, pagrindiniai klausimai - kokios įgimtos bėdos, kas ten gali
kelti problemų, kiek tas ar anas mazgas laiko.
Dėl tojotos vs bulkos - kažko neturi viena, kažko neturi kita. Čia kas
kam svarbiau. Dalis WV/Audi fanai ir tojota jiems šūdas, daliai -
atvirkščiai ir gali tarpusavy ginčytis iki apsišikimo.