Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-21 04:19:31
On 2019-08-19 10:37, Dainiushas wrote:
> nu tai bbž rūpi ar ne, kaip jau sakiau - aš su sena tiek nuvažiavau. Su
> dar senesne prieš tai 260kkm. tai sakai man perkant naują neturėtų rūpėt
> ar tiek nuvažiuos?

Dainiushai, naujas mašinas perkantys žmonės jas keičia vėl į naujas
vidutiniškai kas 4-5 metus ir niekas su jomis paprastai nevažinėja 20
metų ir tokius atstumus.

O konkrečiai aš iš viso labai mažai važiuoju, man absoliutus dzin į tuos
tavo pavardintus šimtus tūkstančių km, nes aš spėsiu auto pasikeisti net
50 kkm neprisukęs. Tegul domisi ar mano buvusi toyota nuvažiuos 300 kkm
koks trečias savininkas po manęs, man ši tema neaktuali. Manau, ir
didesniajai daugumai naujų auto pirkėjų.