Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-29 18:50:47
O man neperdideliu greičiu važiuojant ir ne stoviniuojant iš viso 
patinka atidarytais langais važiuoti. Iki kokių 35C tai visai malonu. 
Štai užvakar iš Trakų taip grįžau, vakar iš miesto išvažiuojant iki 
namų. Bet reikia pripažinti, kad su senu pasatų taip važiuoti maloniau - 
škodoj vėjas pučia kažkur ne į mane, o į mašinos galą ir dar vis rėkia, 
kad užsidaryčiau langus.

On 2019-08-29 08:45, Tomas wrote:
> Vakar prasukau 300+ km su kija turinčia tik rankinį kondicionierių. Nu 
> ir px, pusė bėdos gavosi. Kadangi visoj LT panašiai šilta ir saulėta, 
> tai net nereikėjo daug rankenėlių sukioti.
> 
> Beje man vėsus vėjas į veidą kaip tik patinka. Bet aš senas saabistas, 
> tai juose nuo pokario metų be jokių klimato kontrolių būdavo vėsus oras 
> į veidą, o (žiemą) šiltas į kojas.
> 
> 2019-08-28 11:24, Spakainas rašė:
>> Išjugt visai? Karšta gi blia. O kai įjungi, tai ledinį gerklėn pučia. 
>> Tam momentui atrodo kaip ir zjb, nes vėsu, gerai. O kai supranti, kad 
>> gal jau kiek per šalta ir reiktų primažint, būna per vėlu.
>>
>> 2019-08-27 22:19, tranzoo rašė:
>>> naxuj tegu eina, kas nemoka naudotis.
>>>
>>> On 8/27/2019 14:31, Spakainas wrote:
>>>> Na aš galiu pasakyt tik tiek, kad 2015 oktavijoj klimato kontrolė 
>>>> (mechaninė) gali eit naxuij.
>>>>
>>>> 2019-08-27 15:25, RaR rašė:
>>>>> Negaliu nieko sakyti, klimato kontrolė kol kas ten veikia gerai, o 
>>>>> ar geriau nei kažkurioj kitoj mašinoj, kur ji yra ir nesugedus - 
>>>>> nesigilinau.
>>>>>
>>>>> On 2019-08-27 14:52, Tomas wrote:
>>>>>> Tame Pasate stopudovai klimato kontrolė veikia geriau nei naujoj 
>>>>>> tojotoj.
>>>>>>
>>>>>> 2019-08-27 14:41, RaR rašė:
>>>>>>> Kiek paskaitęs tolimesnius pasisakymus supratau, kad forumo 
>>>>>>> buduliai, ką tu jiems beteigtum, tesugeba lyginti 20 m senumo 
>>>>>>> "premiumą" su 20 m senumo "kibiru". Dabar važinėju su savo 3m 
>>>>>>> oktavia ir "tarnybiniu" 12m pasatu. Tai galiu pasakyti, kad jeigu 
>>>>>>> į tą pasatą reiktų už savus pilti kurą ar remontuoti, tai su juo 
>>>>>>> nevažinėčiau, nors atiduotų už dyką. Nors pasatas lyg ir kiek 
>>>>>>> aukštesnė klasė, ir tokio pat amžius mašinose tas jaučiasi, esant 
>>>>>>> tokiam amžiaus ir ridos skirtumams jis praktiškai viskuo 
>>>>>>> blogesnis už oktavia ir pastarąja žymiai maloniau važiuoti. Nors 
>>>>>>> gerai prižiūrimas ir remontuojamas, vis tiek jis kažkaip žymiai 
>>>>>>> blogiau susitvarko su kelio nelygumais, viskas ten daug daugiau 
>>>>>>> bilda ir vibruoja, mažiau stabilu, triukšmas didesnis. Per laiką 
>>>>>>> ir kilometrus jei kažkuri detalė dar nesugedusi, tai viskas ten 
>>>>>>> pavargsta, netenka elastingumo, aprūdija, apsineša ir pan. O 
>>>>>>> jeigu dar ką nors paardo, tai serviso murziai paskui visko 
>>>>>>> normaliai nesurenka, nesusuka, supjausto visokias garsą 
>>>>>>> izoliuojančias plėveles ir pan. Nors tiems laikams komplektacija 
>>>>>>> buvo nebloga (dviejų zonų klimato kontrolė, kita automatika), bet 
>>>>>>> paties užsakytoje naujesnėje mašinoje vis tiek visko daugiau ir, 
>>>>>>> priešingai kai kuriems teiginiams, tikrai veikia bent jau dėl to, 
>>>>>>> kad dar nesugedo, neuždulkėjo, neprarūdijo. Kai kurių pribambasų, 
>>>>>>> pvz. bluetooth, tame pasate iš viso nepanaudosi, nes įsijungia 
>>>>>>> jis tik su specialiu adapteriu, į kurį gali įkišti tik tam tikras 
>>>>>>> 12+ metų senumo Nokia. Daug ko tais laikais net nebuvo, pvz 
>>>>>>> priešpriešinio susidūrimo išvengimo radaro, kuris kad ir šiemet 
>>>>>>> važiuojant per Lenkiją 140+ greičiu sustabdė mašiną kai nežinau 
>>>>>>> ar būčiau pats spėjęs sustabdyti. Aišku, senų "premiumų" gerbėjai 
>>>>>>> net nesupranta kam tie pribambasai reikalingi - jeigu netyčia 
>>>>>>> toks pasitaiko, tai jiems protingiausia atrodo tokį atjungti, kad 
>>>>>>> "nekeltų problemų", kaip kad buvo pasiūlyta ir šioje trydoje. O 
>>>>>>> tai, kad užsakydamas mašiną, užsakiau visas papildomas pagalves 
>>>>>>> kiek galima, jiems turbūt atrodytų iš viso idiotiškas pinigų 
>>>>>>> švaistymas. Apie patikimumą, siūlomą malonų laiko praleidimą 
>>>>>>> kieme keičiant stabdžių kaladėles ar lankantis srotuose ieškant 
>>>>>>> reikiamos detales, jau nebediskutuosiu.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2019-08-27 00:13, Bronco wrote:
>>>>>>>> On 2019-08-22 22:22, Audrius K wrote:
>>>>>>>>> Na, aš galiu sau leisti nauja Toyota... bet nekyla noras 
>>>>>>>>> pirkti. Kažkaip
>>>>>>>>> nesimato, kas ten gali džiuginti.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Audrius K.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Šiaip, tema pradžioje ėjo apie "nauja vs sena", o ne apie 
>>>>>>>> konkrečiai toyota ir kažkokius ten "įkvėpimus".
>>>>>>>>
>>>>>>>> Patiktų man volkswagenas ar bnw, pirkčiau naują volkswageną ar 
>>>>>>>> bnw. Esmė, jog vis tiek pirkčiau naują, o ne seną ir pofig, jog 
>>>>>>>> kažkas njusuose išlįs ir pareikš, jog "už tiek baPkių buvo 
>>>>>>>> protingiau kažkokį dar krūtesnį naudotą premiumą nupirkC" :)
>>>>>>>>
>>>>>>>> Jau trečią naują toyotą iš eilės turiu, visos ne karto nesugedo 
>>>>>>>> ir puikiai atliko savo darbą, nugabenant mane iš taško A, į 
>>>>>>>> tašką B. Paskui toyotą naudotą parduot tai kaip du pirštus 
>>>>>>>> kefyre pamirkyti, kas irgi pliusas.
>>>>>>>>
>>>>>>>> O apie "džiuginimus" tai man iš viso neaktuali tema, man mašina 
>>>>>>>> yra transporto priemonė, aš iš jos jokio fetišo nedarau ir net 
>>>>>>>> vairuoti nemėgstu. Net nuplaut tik kartą metuose prisiverčiu :] 
>>>>>>>> Svarbu, kad būtų tvarkinga, nekeltų rūpesčių ir visada būtų po 
>>>>>>>> ranka. Viskas.
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>