Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-27 21:05:45
Iš esmės teisingai surašei, kriterijus, tik dar buvo vieta viduje,
bagažinės dydis, tenkinančios dinaminės savybės, ekonomija, na, ir
važiavimo savybės, ergonomika lyginant su kitais pasirinktais modeliais.
O dėl skambaliukų, tai gailiuosi, kad dar kelių nepaėmiau, nes visi
pasirinkti pasirodė labai naudingi.
Dėl "auto gamintoju istorines filosofijos", tai ją, turbūt, patogiausia
  kontempliuoti bevažinėjant po autosrotus ir besidairant po realius
istorinius eksponatus. Aš turiu ir kitų hobių.