Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-08-22 10:05:20
tai kad tik tiems kadžiam taip buvo. Daugiau niekam jokių problemų :). O
ir šiaip kokybė jų buvo nx. Per stiklus naujiems vanduo bėgo, dvilitriai
nesikūrė prie -20C, kondyškės po poros metų veikt nustojo, durys
stumodomos ten padarytos taip, kad net kinai apaktų pamatę kad taip
galima. Vienu žodžiu.