Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-22 22:31:50
Tai čia kažkas pradėjo rašinėti kažkokius vėjus, kaip teoriškai gali
kilti kažkokių problemų su atpirkimu ar "vienam pažįstamam lyg ir buvo".
Aš ir rašiau, kad daugumoje atveju pats pardavęs daugiau gausi.
Pasižiūri kokia atpirkimo kainą ir pasižiūri tokio modelio 5m kainos
vidurkį - ir viskas aišku. O kai dar primeti, kad kiekvienas naujas
modelis brangsta vidutiniškai 10%, nors man dabar atrodo, kad ir
daugiau, automatiškai panašiai brangsta ir naudotos mašinos. Tai prie
tos vidutinės dabartinės 5 m mašinos kainos gali drąsiai primesi tuos
10% vertindamas dabartinės nulinės kainą po 5 metų.