Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Audrius K
Data: 2019-08-21 07:43:48
Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote:

> Dainiushai, naujas mašinas perkantys žmonės jas keičia vėl į naujas
> vidutiniškai kas 4-5 metus ir niekas su jomis paprastai nevažinėja 20
> metų ir tokius atstumus.
>
> O konkrečiai aš iš viso labai mažai važiuoju, man absoliutus dzin į tuos
> tavo pavardintus šimtus tūkstančių km, nes aš spėsiu auto pasikeisti net
> 50 kkm neprisukęs.

Na, na. Jei tavo auto resursas bus tik garantiniai kilometrai ir garantinis
laikas, pažiūrėsiu, kiek atgausi grąžindamas lizingui. (Nes teoriniu atveju
grąžini pasibaigiant garantijai, resursas baigėsi. Auto verte = absoliučiam
nuliui. Tinka tik i shrota...). Pirma - nuo auto resurso priklauso
atpirkimo kaina. Antra - nieks nemokės sutartos atpirkimo kainos, jei žinos
, kad tos auto parduoti nebegalės dėl pasibaigusio resurso. Kaip nemokėti -
nesirūpink, suras.

Audrius K.

Tegul domisi ar mano buvusi toyota nuvažiuos 300 kkm