Tema: Re: Nu va suskaiciavo
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-08-22 13:41:32
prieš tris ar keturis metus mačiau 2004m, na tai panašiai buvo amžiaus -
pakabos gumoms pzdc, stabdžiai supuvę, dūmina, važiuoja kaip žigulys -
bet nu kažkaip važiuoja, savininkė džiaugiasi ir visiems turbūt giriasi,
kad negenda. ką noriu pasakyt, čia kaip pažiūrėsi. Kai ten karutis
labiau premiumas tai ir lūkesčiai kitokie ir tuos gedimus kitaip matai.
Kita vertus, jis jau ir overengineerintas corollos kontrekste, kad būtų
toks koks yra, kaip bebūtų bet patikimumo tas nedadeda taip pat. Kaip
dabar atsimenu kaip čia vienas newse apie LS'o pakaba pasakojo ir tikrai
ji ten nebuvo amžina.